Hoe werkt een Citrus Sebastia abonnement?
Met een abonnement ontvang je elke twee of vier weken automatisch een doos met super verse mandarijnen en/of sinaasappels van boer Javier.
Je kan het abonnement eenvoudig afsluiten via onze website. De eerste betaling werkt per IDEAL en vervolgens gaan de betalingen automatisch, via automatische incasso.
Door een abonnement af te sluiten ben je nooit meer te laat met bestellen en krijg je een interessante korting. Voor Javier en voor ons is het grote voordeel dat we beter kunnen plannen.
Wanneer wordt mijn automatische bestelling aangemaakt?
Je bestelling wordt automatisch door ons systeem aangemaakt op een vaste dag; op de maandag één keer in de twee weken of als je hebt gekozen voor elke vier weken dan één keer in de vier weken. In de week van de oogst worden op maandag de bestellingen voor de abonnementen aangemaakt. Deze worden maandag aangemaakt zodat woensdag de automatische incasso’s zijn verwerkt en wij de bestellingen kunnen voorbereiden.
- Maandag wordt je bestelling automatisch aangemaakt op basis van je abonnement.
- Woensdag is de betaling verwerkt en bereiden we je bestelling voor.
- Vrijdag is de oogst.
LET OP! Wil je je box wijzigen, abonnement pauzeren of opzeggen doe dit dan vóór je bestelling automatisch wordt aangemaakt op de maandag van de week van de oogst.
Hoe pas ik mijn Citrus Sebastia abonnement aan?
Als Citrus Sebastia abonnee kan je eenvoudig je box wisselen, je abonnement pauzeren of opzeggen. We leggen je hier graag uit hoe je dit zelf kunt doen via je eigen account.
Mijn account
Als abonnee heb je een eigen account. Je kan inloggen in je account door rechtsboven op het pictogram te klikken. Om je abonnement te beheren ga je vervolgens naar het tabblad MIJN ABONNEMENT. Zie hieronder:
Box wisselen
Je kan eenvoudig van box wisselen in je account.
Wanneer moet ik mijn box wisselen?
In de week van de oogst worden op maandag de bestellingen voor de abonnementen aangemaakt. Deze worden maandag aangemaakt zodat woensdag de automatische incasso’s zijn verwerkt en wij de bestellingen kunnen voorbereiden. Zorg ervoor dat je dus uiterlijk de zondag 0:00 voor de oogst je box wisselt. Hoe eerder hoe beter.
Oh nee! ik wil van box wisselen maar mijn nieuwe bestelling is al aangemaakt?!
Stuur dan zsm een email naar info@citrussebastia.nl inclusief je volledige naam waar je abonnement op actief is en wat je graag wilt wijzigen. Doe je dit uiterlijk dinsdag in de week van de oogst dan kunnen we je nog helpen. Vanaf woensdag is je bestelling al voorbereid en kunnen we het niet meer aanpassen, het is dan zoeken in een speld in een hooiberg. Wij bereiden je bestelling voor door de pakbon uit te printen, verzendlabel aan te maken. Je bestelling is dan “verwerkt”. De oogst is vervolgens vrijdag.
Hieronder leggen we graag stap voor stap uit hoe je je box kan wisselen in je account:
Stap 1:
Log in op Mijn Account en ga naar MIJN ABONNEMENT. Vervolgens klik je op de knop ABONNEMENT AANPASSEN.
Stap 2:
Nadat je op de knop ABONNEMENT AANPASSEN hebt geklikt kan je een nieuwe box kiezen. Als je de gewenste box hebt geselecteerd klik je op de knop ABONNEMENT WISSELEN.
Stap 3:
Ga naar je winkelmand. Hier staat nu je nieuwe abonnement. LET OP JE BENT NOG NIET KLAAR. Je klikt nu op de knop DOORGAAN NAAR AFREKENEN.
Stap 4: de laatste stap
Je bent nu op de pagina AFREKENEN hier zie je nogmaals je nieuwe abonnement. Je checkt alle gegevens nog één keer en als alles klopt klik je op de knop ABONNEMENT WISSELEN.
Je hoeft niet te betalen via IDEAL. De betaling loopt via automatische incasso. Ook als je abonnement duurder / goedkoper wordt of je de levering aanpast van elke twee weken naar elke vier weken of andersom de automatische incasso wordt automatisch aangepast, je hoeft hier niks voor te doen.
Stap 5: controleren of het goed is gegaan
Je kan kijken of alles goed is gegaan door terug te gaan naar Mijn Account en dan MIJN ABONNEMENT dan zou je daar de correcte box moeten zien staan.
Pauzeren
Ga je op vakantie of wil je om een anderen reden je abonnement pauzeren? Geen probleem. Dat doe je eenvoudig via je account. We leggen je hier graag uit hoe je je abonnement kunt pauzeren.
Stap 1:
Log in op Mijn Account en ga naar MIJN ABONNEMENT. Vervolgens klik je op de knop PAUZEREN.
Stap 2:
Nu zie je een scherm waarin je een bevestiging ziet dat je abonnement is gepauzeerd. Dat ging makkelijk :).
Opnieuw activeren
Je heb je abonnement gepauzeerd. Nu wil je hem graag weer activeren. Dat doe je eenvoudig via je account. We leggen je hier graag uit hoe je je abonnement kunt pauzeren.
Stap 1:
Log in op Mijn Account en ga naar MIJN ABONNEMENT. Vervolgens klik je op de knop HERACTIVEREN.
Stap 2:
Nu zie je een scherm waarin je een bevestiging ziet dat je abonnement opnieuw is geactiveerd. Dat ging makkelijk :).
Je hoeft nu verder niets te doen. Het systeem maakt nu weer automatisch je bestelling aan en de betaling loopt ook via automatische incasso.